FANDOM

Sandra.jpg

La Sandra.

La Sandra López és un personatge de ľunivers estès de Planetes. És de la Terra.

Univers principal

La Sandra López és una noia que estudiava a la mateixa escola que en Josep Maria #, on es troba el superordenador secret. En Josep Maria amb 14 anys va conèixer la Sandra i es va enamorar una mica ďella, però era un amor impossible, i el 14 va desistir. La Sandra va estar amb un xicot, però la seva relació no va durar molt. Quan en Josep Maria # va acabar els seus estudis en aquesta escola i va començar a estudiar a una altra escola, només la veia pel carrer. A poc a poc, en Josep Maria # va començar a veure la Sandra més vegades i van començar a ser amics. Però després que en Josep Maria # va acabar la seva relació amb ľİhi Kadse, i sobretot des que la Sandra i una altra noia de vegades es trobaven amb ell, en Josep Maria 20 es va enamorar més ďella i volia estar més vegades amb ella, i van començar a avançar la seva amistat.

A la peŀlícula Planetes V: El teu nom a la Terra, un dia el 21 va aconseguir fer-se un petó amb la Sandra, i a més ha descobert una paradoxa temporal molt preocupant ja que tot i que ells s’han fet un petó, la Sandra està enamorada ďun noi diferent. El 21 creu que aquest noi és ell mateix que ve del futur, i podria ser una versió ďell que ľany 2020 va viatjar al passat fins a ľany 2010. Aquest noi està vivint a la Terra sota el nom de Robert i com si fos de Bulgària. El 21 diu que en Robert ha aparegut des que ell s’ha enamorat de ľAndrea, sembla que la seva versió del futur intenti fer que el 21 tingui una relació amb la Sandra per evitar que vulgui estar amb ľAndrea, i per això en Robert es fa petons amb la Sandra per fer que ella s’enamori del 21 mitjançant una fusió mental teremedosiana, ja que el 21 està enamorat de ľAndrea. No obstant això, el 21 no pot pensar en una relació amb ľAndrea, ja que és la seva enemiga i tots saben que la regenta Andrea vol venjança contra el 21 i la FEF. I creu que en Robert també ha vingut per evitar alguna cosa que li passarà a la Sandra en el futur. El 21 fa fusions mentals teremedosianes amb la Sandra més vegades, i un dia es fan un altre petó. A la casa ďen Robert, en Robert mira una foto de la Sandra i diu: “Faré tot el que calgui per evitar que moris, i per això, no pots saber res de la FEF!”…

A la peŀlícula Planetes VI: Sol en un món normal, la Sandra és un personatge principal perquè és ľinterès amorós de ľantic almirall de la Terra durant tota la peŀlícula, i ľúnica esperança per a ell per no ser derrotat per la regenta Andrea.

Món paraŀlel

SandraMU.jpg

La Sandra del món paraŀlel.

Poc se sap sobre els orígens de la Sandra. En 2009, la Sandra López es va unir a ľexèrcit de les noies ďen Yusma perquè ella estava enamorada ďell. Quan va veure que només era una noia més per en Yusma, la Sandra va robar diverses tecnologies i va crear un portal per anar a ľunivers principal. Allà es va trobar amb en Josep Maria, Almirall de la Terra a la FEF, i ella se’l va emportar al món paraŀlel. Però en Yusma els va posar un parany, i gairebé mata el seu doble. En Josep Maria 14 va aconseguir escapar-se al seu univers amb ľajuda de ľİhi Kadse de ľunivers principal amb la nau FEF 07, i després en Yusma va començar a torturar la Sandra perquè va viatjar a ľunivers principal i va robar tecnologia.

La Sandra no apareix fins que s’altera la línia temporal, la versió jove de la Selena Gomez que estava a ľunivers principal sota el nom fals Paula İnfanten, torna al seu món per restaurar la història. La FEF 07 va al món paraŀlel per perseguir-la i acaben en una lluita contra la rebeŀlió que havia format ľAndrea, i van a Castelldefels (que sembla ľEdat Mitjana amb guillotines). Els oficials de la FEF van trobar la Sandra López i van creure que podria salvar-los, però es revela que la Sandra és la parella de ľAndrea.

No obstant això, com ja havia ajudat en Josep Maria, la Sandra els ajuda i traeix ľAndrea, i es revela que la Selena (jove) és també parella de ľAndrea en secret. ĽAndrea descobreix que la Sandra la vol trair i la mata. Llavors més oficials de la FEF vénen i comencen un tiroteig, i s’escapen. I en Josep Maria roba la esfera de transport del cos de la Sandra a la butxaca. Però la Sandra havia alterat ľhelicòpter de ľAndrea, i quan ľAndrea es prepara per seguir els oficials de la FEF (que havien escapat), el seu helicòpter s’estavella al mar, i els oficials de la FEF capturen i empresonen la Selena a Teremedó (de ľunivers principal).

Galeria

Personatges de Planetes

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori