FANDOM

En Rǔgery Amayé Emà, conegut com Rutitto, és un personatge de ľunivers estès de Planetes. És teremedosià, com el seu amic.

Aparició a Planetes Mata 2

Només apareix a la segona part, però té poc protagonisme ja que apareix juntament amb en Josep Maria # i ľİhi Kadse quan surten la Terra i les altres naus que no són la FEF 05.

Aparició a Planetes 3

Només apareix a la segona part. És un amic de la infància ďen Josep Maria #, que es va unir a la Flota Esteŀlar de la Federació amb en Josep Maria 13 el 2008, quan van haver de lluitar tres vegades contra el virus XANA, i ell va ser posseït per aquest virus. Però van aconseguir alliberar-ho i derrotar el XANA. Més tard, ľany 2010, en Josep Maria 14 ofereix a en Rutitto convertir-se en SuperXnen per evitar atacs ďorigen desconegut a Teremedó, i li va estar ajudant la Maray. Al final, en Rutitto i la Maray aconsegueixen acabar amb aquests atacs i decideixen viure una vida normal com a parella, i deixen la FEF.

Aparició a SèrieStar4

Apareix en un capítol de la temporada 8, on es descobreix que va estar un temps fora de la FEF fins que va tornar després de la Tercera Guerra Mundial, i ja no apareix més.

Línia temporal alterada

A la peŀlícula Planetes IV: Ľenergia de ľunivers, en Rutitto torna com a alferes a la FEF, juntament amb la Maray. Més tard, quan es va inaugurar la nau FEF 09 el 2015, en Rutitto es va quedar a la nau FEF 07 com a tinent i la Maray com a alferes, sota el comandament del capità 0, i la resta de la tripulació es va traslladar a la nova 09.

Món paraŀlel

En Rutitto al món paraŀlel és un teremedosià que lluitava en una guerra al costat de la unió Teremedovulcaniana contra la Regenta Andrea. Ell i la Maray escapen de la presó de ľAndrea, i van fins a Vulcà on tenen una filla, Julay (nascuda el 2018). Ell i la Maray moren el 2064 intentant tornar a la Terra.

Personatges de Planetes

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori