FANDOM

En Pumiky Ros Romero és un personatge de ľunivers estès de Planetes. És ¾ humà i ¼ gobolià, i és el fill ďen Manuel i la Laia.

Aparició a Planetes Mata 2

Només apareix a la segona part, però té poc protagonisme ja que apareix juntament amb en Josep Maria #, ľİhi Kadse i el 0 quan surten la Terra i les altres naus que no són la FEF 05.

Aparició a Planetes 3

Apareix a partir de la segona temporada (els seu naixement) i fins a ľúltima. En la primera part (temporada 2) el 0 de gener del 2002 en Manuel i la Laia, quan estaven a Tèkoda a bord de la nau FEF 06, tenen un fill: Pumiky. Al principi vivia amb els seus pares, però quan van escapar de Tèkoda i van tornar a la Terra, com tots van tornar al passat en Manuel va donar al capità Josep Maria 6 perquè tingués cura ďen Pumiky, que no mesurava més de 4 centímetres. I així va fer, i quan en Josep Maria # va tornar a recuperar la Flota Esteŀlar de la Federació en Pumiky va entrar com a pilot de la nova nau FEF 07. Més tard, quan tenia 7 anys va entrar a la FEF ľAnn, una nena que era filla ďuna dona rejovenida anomenada Lee i ďun ésser del limbe anomenat Duman, i que va créixer de nounada a 10 anys amb la màquina de ľedat. Llavors en Pumiky s’enamora de ľAnn i decideix quedar-se a la FEF 07 amb la seva nova parella. En Pumiky durant Planetes 3 té el rang de tinent comandant.

Aparició a SèrieStar4

Apareix a la nau FEF 07 abans dels successos de Planetes 3. Després apareix quan surt un possible futur, on va en la nau FEF 09 i mor en la Tercera Guerra Mundial.

Altres dades

  • En el món paraŀlel en Pumiky no existeix (no ha nascut) perquè els seus pares mai van estar en Tèkoda. Només es coneix la seva mare.
  • En Pumiky va créixer des de la miniatura dels nadons gobolians (6 cm) però amb aspecte humà. Els seus primers anys (2002-2010) vivia a casa ďen Josep Maria # fins que va començar a sortir amb ľAnn, quedant-se a la nau FEF 07 amb ella.
Personatges de Planetes

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori