FANDOM

Planetes2.gif

Logo de la sèrie 2.

Planetes Mata 2 és la segona sèrie de ľunivers estès de Planetes. Consta de quatre temporades amb 10 capítols cadascuna, i està dividida en dues parts.

Argument

  • Temporades 1 i 2: Aquesta sèrie comença en acabar la sèrie 1. Se situa del 2000 al 2001. Comença un nou curs a Tèkoda i ara van amb la nau 05, robada de la dimensió desconeguda del quadrant gamma. Allà descobreixen noves coses, i amb pistola per disparar als bursífers si cal.
  • Temporades 3 i 4: Se situa del 2008 al 2016, on els successos ocorren en la mateixa nau però comença sis anys després ďacabar la primera part. La nau FEF 05, que s’havia donat per perduda, és trobada de nou i una part de la tripulació original van cap fora de ľunivers, en el que ells creuen que és el “Cel”. Al final són penalitzats i es destrueix la nau, salvant-se només 6.

Personatges

  • Josep Maria #: és un nen teremedosià amb 5 anys a les temporades 1-2 i adolescent en les temporades 3-4. A la primera part segueix tancat amb els amics al al recinte Tèkoda, on sembla que ara és ell qui dirigeix ​​la nova nau 05. A la segona part surt poc.
  • Ralja: és una nena goboliana que només surt a la primera part. Té 13 anys, però té un aspecte ďun humà de 4/5 anys. En aquesta sèrie va perdent protagonisme.
  • Manuel: és un nen/noi humà competitiu i reservat. A la primera part té 5 anys, i té poc protagonisme. A la segona part, amb 12-16 anys és el principal protagonista, sent capità de la nau FEF 05. En la primera part surt amb la Laia, i en la segona part Manuel i ella estan casats.
  • Laia: és una nena/noia mig goboliana per part de pare i mig humana per part de mare. A la primera part és una nena simpàtica, graciosa i una mica entremaliada, però adquireix una gran amistat amb 5. Té 9 anys en aquesta part, però té un aspecte ďun humà pur de 5 anys. A la segona part és la segona protagonista, sent comandant i primer oficial de la nau FEF 05. En la primera part surt amb en Manuel, i en la segona part la Laia i ell estan casats.

Capítols

Temporada 1

  1. Nau, tripulació
  2. Laia, aspectes
  3. Un petit temps
  4. Borgs (1a Part)
  5. Borgs (2a Part)
  6. A trossos
  7. Impostor
  8. Atac temporal
  9. Reunió
  10. Pèrdues

Temporada 2

  1. Fú’bw, pedres
  2. Bomba (1a Part)
  3. Bomba (2a Part)
  4. Més lluny de Kuna’héræ
  5. Etapes
  6. Holonovela
  7. Nova tecnologia i Law’bw
  8. Matança
  9. Reis de Tèkoda
  10. Nova nau

Temporada 3

  1. Retrobament miraculós
  2. Viatge al cel
  3. Permís per passar
  4. Morts vivents
  5. El continuum dels Q
  6. Ľany 0
  7. Com si no hagués passat res
  8. El XANA s’apodera de la FEF 05 (1a Part)
  10. Pau i tranquiŀlitat

Temporada 4

  1. Més de Grodolí 1000‰
  2. Un món paraŀlel
  3. LL3
  4. Atrapats al passat (1a Part)
  5. Atrapats al passat (2a Part)
  6. Una llançadora de joguina
  7. Destí: la Terra
  8. Desobeir una ordre ceŀlestial
  9. Condemnats a ľinfern
  10. Final tràgic

Música

Banda sonora: Star Trek: La nova generació

Opening i ending:

  • “Tema de Star Trek: La nova generació”

Sèries

Sèrie anterior Sèrie actual Sèrie següent
Planetes (sèrie 1) Planetes Mata 2 Planetes 3

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori