FANDOM

En Padok és un personatge de ľunivers estès de Planetes. És un vulcanià.

Aparició a Planetes Mata 2

Només apareix a la segona part, però té poc protagonisme ja que apareix juntament amb en Josep Maria #, ľİhi Kadse i el 0 quan surten la Terra i les altres naus que no són la FEF 05.

Aparición en Planetes 3

Només apareix a la primera part. Ell descobreix que hi ha una nau humana tancada lluny del seu planeta i decideix veure qui són, i així coneix a els nens que van en la nau 06, i passa a ser part de la tripulació amb el rang de tinent. Està molt poc amb ells, perquè abans que escapin se’n torna a Vulcà.

Aparició a SèrieStar4

Després ďanar-se’n a Vulcà, una nau nimbeanesa visita aquest planeta, i en Padok s’uneix a la tripulació ďaquesta nau. Després resulta que tornen a trobar-se amb la Flota Esteŀlar de la Federació. Quan passen molts anys, Vulcà s’uneix a la FEF i ell passa a ser almirall dels vulcanians i a portar una nova nau, la FEF 10 o FEF 0Ɛ.

Descendència

En Padok, mentre serveix a la nau FEF 08, té un fill amb la Margareeda, ďuna raça de telèpates. El fill es diu George, i decideixen posar-li un nom humà per a no posar un nom del planeta del pare ni de la mare. Però aquest, cap a meitats del segle XXI, decideix deixar la FEF preferint anar a estudiar lògica pura a Vulcà.

Personatges de Planetes

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori