FANDOM

En Manuel Ros Anguera és un personatge de ľunivers estès de Planetes. És humà, i és competitiu i reservat.

Aparició a Planetes (sèrie 1)

Té 4 anys i apareix molt poc, i és el nen que li agrada a la Laia. Al final de la sèrie comencen una relació.

Aparició a Planetes Mata 2

A la primera part que és continuació a la sèrie 1 té 5 anys, surt amb la Laia i té més protagonisme: va a les missions amb en Josep Maria 5, entre altres coses. A la segona part és el primer protagonista, sent el capità i oficial al comandament de la nau FEF 05. En aquesta part la Laia i ell estan casats. El 2007 va marxar amb la FEF 05 al Cel mentre el reemplaçava a la Terra un holograma. És convertit en teremedosià quan viatgen a ľany 0 sobre Teremedó. Quan van al món paraŀlel el doble ďen Manuel no surt, tot i que sí que apareix la doble de la seva dona.

Aparició a Planetes 3

Només apareix a la primera part. Té 6 anys, i té el rang de tinent de la nau FEF 06. Surt amb la Laia, i en la segona temporada en Manuel i ell tenen un fill: Pumiky.

Aparició a SèrieStar4

Apareix sent el capità i oficial al comandament de la nau FEF 05. Quan la 05 marxa a la recerca del “Cel” ja no apareix més.

Personatges de Planetes

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori