FANDOM

La Laia Romero Carol és un personatge de ľunivers estès de Planetes. És mig goboliana per part de pare i mig humana per part de mare.

Aparició a Planetes (sèrie 1)

És una nena simpàtica, graciosa i una mica entremaliada, però adquireix una gran amistat amb en Josep Maria 4. Ella és la que convenç als seus amics a anar a la Terra a buscar-lo. Té 8 anys en aquesta temporada, però té un aspecte ďun humà pur de 4 anys. Li agrada en Manuel, i al final de la sèrie comencen a sortir.

Aparició a Planetes Mata 2

A la primera part que és continuació a la sèrie 1 té 9 anys, però té un aspecte ďun humà pur de 5 anys. A la segona part és la segona protagonista, sent comandant i primer oficial de la nau FEF 05. En la primera part surt amb en Manuel, i en la segona part la Laia i ell estan casats. El 2007 va marxar amb la FEF 05 al Cel mentre la reemplaçava a la Terra un holograma, però abans ďarribar-hi ella va anar a parar a la Terra mentre una còpia ďella, inestable, es va quedar a la FEF 05. És convertida en teremedosiana quan viatgen a ľany 0 sobre Teremedó.

Aparició a Planetes 3

Només apareix a la primera part. Té 10 anys en aquesta part, però té un aspecte ďun humà pur de 6 anys. Té el rang ďalferes i animadora de la nau FEF 06. Surt amb en Manuel, i en la segona temporada la Laia i ell tenen un fill: Pumiky.

Aparició a SèrieStar4

Apareix sent comandant i primer oficial de la nau FEF 05. Després apareix quan surt un possible futur, on va en la nova nau FEF 09 i mor en la Tercera Guerra Mundial.

Món paraŀlel

En el món paraŀlel és la Intendent de la Rebeŀlió Espinyana, assassinada el 2008 per ľİhi Kadse ďallà creient-se que era una impostora (en veure la Laia del món normal a la Guarida rebel).

Personatges de Planetes

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori