FANDOM

Kimberly.jpg

La Kimberly.

Kimberly futur.jpg

La Kimberly en el futur.

La Kimberly Rocío Moisés Alba, anomenada pels seus amics Mimi, és un personatge de ľunivers estès de Planetes. Té dues germanes, Vielka i Carla Yonnely, i el 2014 neix una altra germana anomenada Newecy. Ella és de Bolívia, ďun territori que el 2024 s’independitza amb el nom ďEl Tanika (país que surt a ľanime). Ella és la causant ďuna línia temporal alternativa, i per això la vida ďaquesta noia és molt complexa.

Aparició a Planetes 3

El 16 de gener del 2011, la còpia ďen Josep Maria 15 del món paraŀlel va arribar amb una càpsula-nau a la Terra del nostre món i va deixar embarassada la Kimberly, ja que seva còpia en el món paraŀlel era morta. En Josep Maria del món paraŀlel va fer que el fetus tingués metabolisme accelerat, i així que el bebè va néixer se’n va anar al seu món. El 15 va fer tant com va poder per aturar el seu doble, però va fallar en dos intents.

El 4 ďabril del 2011 (el seu aniversari), un súliban comença a sortir amb ella, i segons la història que narra el Ɛ la Kimberly no tindria mai parella. Al final ella deixa en Paul Archer, el súliban que es fa passar per humà, perquè descobreix que no és de la Terra. I llavors decideix unir-se a la FEF, amb el descobriment ďuna germana del futur anomenada Newecy i ďuna filla ďuna altra línia temporal anomenada İrene. La Newecy es queda amb la seva germana, fins que decideix anar a estudiar a Teremedó. Ara sembla que la línia temporal està canviada, i Planetes 3 acaba amb una barreja de línies temporals i acaba en una altra diferent a la que es narra a SèrieStar4, que és la que el Ɛ del segle XXXI i la Miral Paris del segle XXV han dit que és la correcta.

Al final de la peŀlícula Planetes III: Entre dues èpoques li esborren la memòria i deixa de ser de la FEF.

Aparició a SèrieStar4

Apareix quan surt un possible futur, on es descobreix que en aquest futur la Kimberly tindrà un paper molt important en la història. No coneixerà la FEF fins al 2024, quan intervé en la independència ďun país futur, El Tanika (país que surt a ľanime). També ajuda a la FEF amb la Tercera Guerra Mundial i ella està present en la desgràcia de la primera colònia a Mart, quan per un problema tots moren en el 2059. Ella en aquest possible futur serveix a bord de la nau FEF 09. El 2063, un dia abans del primer contacte ďhumans amb vulcanians, la nau FEF 09 es troba els súlibans que van canviar la història, i ells segresten ľara tinenta Kimberly (Mimi) i el seu ex-nòvio li parla de ľaltra història i quan és alliberada ella ľhi explica a en Josep Maria 67, i aquest es posa a buscar la línia temporal de la qual els súlibans vénen. El 2082 la Kimberly mor ďuna contaminació en un planeta.

Món paraŀlel

En el món paraŀlel la Kimberly va morir a la guerra que la Superintendent Selena i el seu grup de terrans (humans) va fer contra la Unió Teremedovulcaniana. Es desconeix la causa de la seva mort quan el Josep Maria 15 del món normal canvia la història del món paraŀlel.

Personatges de Planetes

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori