FANDOM

La Groka Birka és la capitana nimbeanesa de la vuitena nau de la Flota Talosiana, i per això és la protagonista en les temporades 1-4 de SèrieStar4.

Naixement i infància

Ella va néixer a Nimbea el 1980, i tota la seva infància va tenir el somni de ser capitana ďuna nau. Als 12 anys es va apuntar com a aprenent a la Flota Talosiana, i als 18 anys va sortir per primera de Nimbea en una nau que anava a Mira. Ľalmirall que en aquell moment organitzava la Flota ascendeix la Groka com a capitana de la vuitena nau de les 12 que surten de Nimbea el 2001 amb la missió ďexplorar més enllà del sistema Talos.

Capitana ďuna nau

Ella recluta dos tripulants de Nimbea (Biurk i Lemba) i dos tripulants de Mira (Parth i Mol). Quan surten van a parar al planeta Vulcà, i allà es troben amb un nen anomenat Padok que secretament havia estat en ľespai. En Padok demana a la Groka ďunir-se a la seva nau, i ella accepta el jove vulcanià com a alferes.

Quan surten s’uneix a la tripulació una dona ďuna raça desconeguda, anomenada Margareeda, que té habilitats telepàtiques i que ajuda psicològicament a la tripulació. En Padok pateix el Pon Farr i la Margareeda, que estava enamorada ďen Padok, saparella amb ell i comencen una relació.

Més tard van a parar a la Terra i troben la Flota Esteŀlar de la Federació, i Talos s’uneix a la FEF amb conseqüència que la nau de la Groka passa a anomenar-se FEF 08.

Relació amb en Diego

Ja quan havien fet moltes aventures, s’uneix a la tripulació el doctor Diego Arguedas, un humà que va estar com a metge de les naus 04, 05 i 06 amb els nens que van estar atrapats a Tèkoda pels bursífers. A la FEF 08 és el metge de la nau durant poc temps. S’enamora de la capitana Groka, i té un fill amb ella anomenat Dídac Arguedas, que és mig humà i mig nimbeanès. Posteriorment en Diego mor.

Vegeu també: Diego

Mort

La nau FEF 08 troba un planeta a la galàxia ďAndròmeda, i descobreix que els teremedosians i els súlibans tenen un origen comú en aquest remot planeta: dues germanes restants ďuna civilització extingida van fundar les dues races. La germana gran i més venjativa anomenada Sulny va fundar la raça súliban, i la més pacífica anomenada Melny va fundar la raça teremedosiana. La Sulny va morir, i la Melny estava sola. Llavors la Groka decideix quedar-se amb la Melny, i mor al planeta.

Personatges de Planetes

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori