FANDOM

Gòbola.jpg

Gòbola.

Gobolià.jpg

Mascle gobolià.

Gòbola és un planeta llunyà a la Terra amb molts satèŀlits petits que surt en ľunivers estès de Planetes. És un planeta apte per a la vida. Es troba en un extrem del quadrant alfa de la Via Làctia. La tecnologia del planeta és més avançada a la de la Terra.

Habitants

Estómac gobolià.jpg

Ľestómac ďun gobolià.

Els gobolians són habitants de Gòbola i són primats bípedes amb una marca al front i una creu a ľestómac en lloc de melic. Són bastant obesos, molt més que els humans. Viuen només uns quaranta anys, i en néixer no mesuren més de 2 centímetres. Quan tenen 10 anys el seu aspecte és com un humà de 2 anys, i creixen molt ràpidament. Els gobolians, juntament amb els humans, teremedosians, nimbeanesos i mirícoles (sistema Talos) formen la Flota Esteŀlar de la Federació.

Destrucció en un possible futur

En un possible futur en què els súlibans no hagin alterat la història, els pegastanians arriben a aquest planeta i llancen una arma que destrueix tot Gòbola i els seus habitants. En Dany ho veu tot i, amb ràbia per la pèrdua del planeta, troba una manera de destruir Pegàs i tota la seva raça, però es necessita un sacrifici: ell s’ha de ficar en un vòrtex. Després ďarribar amb la FEF 09 a Pegàs en Dany ho aconsegueix, cau en el vòrtex i és donat per mort.

Llocs i races de Planetes
FEF: Terra (Humans)Gòbola (Gobolians)Teremedó (Teremedosians)Vulcà (Vulcanians)Nimbeanesos i mirícoles (sistema Talos)
Altres: Klingons (Kronos)SúlibansRecinte TèkodaPegàs (pegastanians)Domini (dimensió desconeguda)Món paraŀlelVia Làctia

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori