FANDOM

La nau FEF 09, és una nau esteŀlar de ľunivers estès de Planetes pertanyent a la Flota Esteŀlar de la Federació.

Línia temporal original

Aquesta nau existiria en el futur ďuna línia temporal en què els súlibans no hagin contactat amb la Kimberly. En aquesta línia temporal, un futur Josep Maria # construeix una nova nau: la FEF 09, en què es passa ell, ľİhi Kadse i la Laia entra com a comandant, i posa el 0 com a capità de la nau FEF 07 (i la Carla com a comandant). Posteriorment la FEF 07 és destruïda i el 0 i la Carla deixen la FEF per estar amb el seu fill Franny. Tot això es veu a partir de la temporada 5 de SèrieStar4. Això existirà segons la línia temporal que el Ɛ al segle XXXI i Miral Paris al segle XXV han dit que és la correcta.

Línia temporal alterada

Però segons els canvis temporals que surten a Planetes 3, tot canvia. La nau FEF 09 es va inaugurar ľany 2015, el 0 va passar a ser capità de la nau FEF 07 juntament amb la Carla com a comandant i la resta de la tripulació es va traslladar a la nova 09. El 0 ara té nova tripulació de Teremedó en la 07.

El dia 12 de maig del 2017, la nau FEF 09 va desaparèixer juntament amb en Pumiky i ľAnn en un vòrtex causat per una acció desconeguda. En Robert ho sabia i el Josep Maria 21 també (ja que ho va detectar gràcies als seus poders teremedosians), però no van fer res, ja que han de permetre que la línia temporal segueixi el seu curs: el vòrtex duu la nau FEF 09 a la línia temporal principal (sense les alteracions dels Súlibans), i algunes dècades després, ľAdry (nét ďen Josep Maria) els descobrirà. El fill ďen Pumiky i ľAnn creix amb ells, i passen la resta de les seves vides en una holocoberta simulant la Terra.

Naus de Planetes
Bola 04FEF 05FEF 06FEF 07FEF 08FEF Dortox 00FEF 09