FANDOM

08

La nau FEF 08.

La vuitena nau talosiana, i posteriorment FEF 08, és una nau esteŀlar de ľunivers estès de Planetes. És una nau esteŀlar que en un origen era del sistema Talos i que es va passar a la Flota Esteŀlar de la Federació el 2007.

Llançament i tripulació original

Un grup de nimbeanesos i de mirícoles, procedents del sistema Talos, van a buscar noves civilitzacions per ľespai. Surten dotze naus, i aquesta és la vuitena. Tenen algunes aventures, i més tard es troben amb la FEF, en la qual s’uneixen passant-se a anomenar aquesta nau FEF 08. Quan surten del sistema solar són absorbits per un forat de cuc no gaire lluny ďon estaven, i tenen més aventures. Tot això es veu en les temporades 1-4 de SèrieStar4. La tripulació és la següent:

Nova tripulació: descendents

Quan passen molts anys, Vulcà s’uneix a la FEF i en Padok passa a ser almirall dels vulcanians i a portar una nova nau, la FEF 10 o FEF 0Ɛ. Paraŀlelament, a la FEF 08, poc a poc els protagonistes es casen i tenen fills, i així van canviant la tripulació:

  • Biurk Grog: capità, nimbeanès.
  • Lemba Pund: comandant i primer oficial, nimbeanesa.
  • George: tinent comandant i cap de seguretat, fill de la Margareeda i en Padok.
  • Diego Arguedas: metge de la nau durant poc temps. S’enamora de la capitana Groka. Posteriorment en Diego mor.
  • Dídac Arguedas: nou metge, com el seu pare Diego i la seva mare és la Groka. Ell passa a ser el metge quan el seu pare mor.
  • Courier: tinent i timoner.
  • Tuc: alferes i timoner.
  • Fèlix Grog: el petit fill ďen Biurk i la Lemba.

Naus de Planetes
Bola 04FEF 05FEF 06FEF 07FEF 08FEF Dortox 00FEF 09

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori