FANDOM

Coses de Germanes.jpg

Coses de Germanes.

Coses de Germanes és una sèrie creada per Dýmapko que narra les aventures de dues germanes, Kimberly i Karla, que plasmen el dia a dia a Teremedó. La Karla, és la petita travessa que a tots conquesta amb la seva cara ďangelet. La Kimberly, la major culpable de tots els seus mals. La sèrie va ser estrenada a Teremedó el 30 de novembre del 2014, amb un capítol cada dues setmanes. Però per problemes econòmics, el 0 de març del 2015 la sèrie va quedar suspesa temporalment, i el 26 de juliol del 2016 es va continuar la sèrie amb una segona temporada. S’ha planejat fer una tercera i una quarta temporada, amb nous personatges. Les protagonistes seran dues noves germanes, Mila (Milagros) i Melina (nom fals), i la tercera temporada s’estrenarà al setembre del 2017.

Personatges

  • Kimberly Duver§a: és una de les dues protagonistes de la sèrie. És la més gran de les dues germanes. Estudia a ľescola Traball de Bàrcinon (Ketalània) a Teremedó, al costat de la seva germana, i va a setè de Primària. A la seva escola, la gent les considera a ella i a la seva germana “noies especials”, i no està definit si són teremedosianes o humanes.
  • Karla Duver§a: és ľaltra protagonista de la sèrie. És la petita de les dues germanes. Estudia a ľescola Traball de Bàrcinon (Ketalània) a Teremedó, al costat de la seva germana, i va al curs “PƐ”. Normalment sol portar ulleres a ľescola.
  • Jordy Kúdigy: és ľamo de ľhotel Kasa Tot de Bàrcinon, ľhotel més important de la ciutat amb 111 pisos. Jordy té una bona relació amb les dues noies, i es porten molt bé. De vegades van a visitar-lo, quan no tenen res a fer.
  • Almirall Yusepy Maray #: és un oficial de la Flota Esteŀlar de la Federació teremedosià, que normalment visita el seu planeta Teremedó amb la nau FEF 09.
  • Milagros: és una de les noves protagonistes de la tercera temporada. És de la Terra, i viu en una casa junt amb ľalmirall de la Terra, Josep Maria 22. Té sis germans, però quan era petita, el seu pare va desaparèixer i unes entitats desconegudes que coŀlaboren amb el món paraŀlel van segrestar les seves cinc germanes, i el seu germà gran va escapar. Llavors aquestes entitats van utilitzar filtres de percepció amb la Milagros, el seu germà i la seva mare, de tal manera que les cinc germanes segrestades “desapareixeran”, i així les oblidaran i ningú voldrà buscar-les. Però la mare de la Mila és molt inteŀligent i no va oblidar les seves cinc filles, ja que el seu amor maternal és més fort que els filtres. Per això, les entitats fan que la mare sembli boja i ningú vulgui escoltar-la.
  • Melina: és ľaltra nova protagonista de tercera temporada. El nom de “Melina” és fals, es desconeix el seu nom real. És de la Terra, i és la més petita de les set germanes. És una de les germanes segrestades, però ara com ara només es coneix la versió del món paraŀlel ďella. Ella fa teatre en un centre cívic, i forma part ďuna entitat en la que es troba el pis del 22 i de la Mila. Ľobjectiu del 22 és salvar el doble de la Melina i les altres quatre germanes segrestades de la Mila.

Capítols

Temporada 1

# Títol en català Títol a Teremedó Títol a Portugal Data ďestrena
1 Dues noies especials 2’a noyas especials Duas raparigas especiais 30 de novembre del 2014
Dues noies germanes, la Kimberly i la Karla Duver§a, estan fent una vida normal: van a ľescola, tenen amigues… Fins que un dia, unes amigues de la Kimberly li diuen a ella que hi haurà una inauguració ďuna nau esteŀlar, i la Karla hi vol anar. Des ďaquest dia, les seves vides canviaran per sempre.
2 Visita a un hotel Visiṭa a 1 žṭel Visita num hotel 14 de desembre del 2014
La Karla és acceptada per anar amb la Kimberly a una excursió a ľedifici bessó de ľescola, ľhotel Kasa Tot. Quan arriben a ľhotel després ďun viatge amb els STK, les dues noies coneixen en Jordy Kúdigy, el responsable de ľhotel. Però en Jordy revela que ell també és un oficial de la FEF que alhora treballa a ľhotel i ofereix a les noies unir-se a la FEF, però elles rebutgen ľoferta afirmant que prefereixen quedar-se com a simples ciutadanes.
3 Gran broma Ġran broma Grande piada 28 de desembre del 2014
De vacances i amb la ciutat nevada, la Karla fa una broma a la Kimberly i fa que la Kimberly quedi coberta de neu al carrer. La Kimberly decideix retornar la broma a la Karla, i descobreix que a la Terra el dia 28 de desembre és un dia on els humans fan bromes. La Kimberly aconsegueix pensar en un pla per venjar-se de la Karla, que consisteix a utilitzar un holograma i fer creure a la Karla que el noi que ella està enamorada ďell, està en perill i li demana ajuda.
4 Segueix la teva manera Saġeḣ le ṭeu §eyṭ Segue o teu jeito 11 de gener del 2015
10 dies després del llançament de la FEF 09, la Kimberly i la Karla van a ľhotel Kasa Tot per parlar amb Jordy, però ell no hi és. Llavors la Kimberly agafa un objecte de la FEF per fer-se invisibles i entren en el despatx ďen Jordy per investigar. Creuen un portal i acaben en una sala amb instruments ďalta tecnologia. I en Jordy està en aquesta sala, que diu que això és altament secret i no poden dir gens a ningú ďaquesta sala. Després en Jordy explica a les noies que aquesta sala és una sala secreta que pertany a la FEF, i des ďaquí en Jordy té el control de diverses coses, algunes amb el permís de ľalcalde de Bàrcinon, i a més des ďaquí pot contactar amb la Terra. Quan tornen a casa, les dues noies van amb metro, però el tren s’atura en el túnel. La Kimberly proposa demanar ajuda als passatgers i amb telequinesi fan que el tren arribi a la següent parada.
5 La noia que has de ser La noya ke ṭens ke sé A rapariga que tens de ser 25 de gener del 2015
Des que una noia va dir a la Kimberly que és diferent i no és “la noia que ha de ser”, la Kimberly decideix mirar amb la Karla uns registres del seu passat a ľajuntament per saber-ne més sobre els seus orígens.
6 Ja que ets única P’eṭs ûnika Já que és única 8 de febrer del 2015
La Karla ha estat enamorada ďun noi de la seva classe des que era una nena, i ella aconsegueix fer un treball de ľescola amb aquest noi. Durant el treball, ell revela que també sent alguna cosa per ella i decideixen començar una relació com a parella, cosa que la Kimberly enveja perquè ella mai ha tingut parella, encara que és més gran.
7 Feu el que vulgueu Ḟew lz ke vzlġew Fazei o que quiserdes 22 de febrer del 2015
Les noies veuen que els professors actuen ďuna manera estranya, veuen que alguna cosa succeeix amb en Jordy i comencen a veure coses estranyes. Per això decideixen investigar què passa amb els adults, i descobreixen que es tracta ďassumptes de la FEF.
8 Sou vosaltres? ¿Sou vzsalṭras? Sois vós? 0 de març del 2015
Les noies descobreixen ľexistència ďun món paraŀlel anomenat, on tot està duplicat però amb les personalitats inverses, i en aquest univers Teremedó va ser destruït i només queden uns pocs teremedosians que han sobreviscut, i en Jordy explica que en aquest univers, els humans són anomenats terrans i estan sota el comandament ďun imperi salvatge i sàdic. En Jordy passa un temps en aquest univers, mentre que el substitueix el seu doble ďallà. També ľalmirall de la Terra parla amb les noies sobre en Yusma, el seu doble malvat en el món paraŀlel.

Temporada 2

1 (9) Un altre cop en una nau esteŀlar 1’alṭra kop n’1’a naw esṭellar Mais uma vez numa nave estelar 26 de juliol del 2016
Un oficial de la FEF de la nau de ľalmirall de la Terra arriba a casa de les noies, i els demana la seva ajuda dient que elles són les úniques persones que poden ajudar. Pugen a bord de la nau FEF 09, i el comandant Pumiky i la tinent comandant Ann McGregor diuen que estan preocupats per ľalmirall i per una nova amenaça: una persona molt perillosa del món paraŀlel, la regenta Andrea Campos, està buscant venjança contra la FEF. I com ľalmirall ja no està amb ľİhi Kadse, la Kimberly s’està enamorant ďell.
2 (10) Ľobjectiu ďuna acció Ľzb§akṭiu ď1’a akció O objectivo duma acção 0 ďagost del 2016
La Kimberly ha estat triada per entrar en un programa de telerrealitat, i estarà en una casa on hi ha càmeres que graven tot el que passa. La Kimberly se n’alegra molt. Les noies i el xicot de la Karla descobreixen unes instaŀlacions secretes de la FEF a la muntanya prop de Tarràkonon, on hi entren sense permís i descobreixen coses que no haurien de saber.
3 (11) Tres entitats i els seus amos 3’a enṭiṭaṭs i les seus amzs Três entidades e os seus donos 14 ďagost del 2016
Investigant més profundament, les noies entren amb trucs a les instaŀlacions de la FEF i descobreixen que existeixen tres entitats anomenades “freqüències”, “consciències” i “innocències”, que formen part de ľorigen de ľUnivers. I aquestes tres entitats tenen els seus propis amos, persones importants en la història que tenen el poder de controlar part de ľespai-temps.
4 (12) El viatge Le viaḣa A viagem 4 de setembre del 2016
Mentre que la Kimberly va en un viatge amb ľequip de la casa de la telerrealitat a Parit (capital de “Frànnia”), la Karla ve a informar-li que ella també farà un viatge amb el seu curs de ľescola a Mardit (capital de “Espània”) i després Librit (capital de “Portugània”).
5 (13) La merda del cul La merda lad kul A merda do cu 25 de setembre del 2016
La Kimberly rep una trucada que prové ďun origen desconegut, i li diu que el seu director és un espia que està treballant per en Yusma del món paraŀlel, i ell està a la recerca ďella i de la seva germana Karla. Mentrestant, en un lloc secret, el director contacta amb en Yusma, i en Yusma li diu que ha ďexpulsar la Kimberly de la casa, i després diu que ha de fer un cop més una fusió mental amb la regenta Andrea per obtenir-ne més informació. Més tard a la casa, la Kimberly està amb les seves maletes, i diu a la Karla que ella ha quedat fora del projecte de la telerrealitat.
6 (14) Marxeu ďaquí! ¡Marḣew ďakí! Ide-vos embora! 16 ďoctubre del 2016
En Jordy és expulsat de la FEF, però havia donat a les noies una missió a les instaŀlacions de la FEF. Allà, les noies queden atrapades en una bombolla temporal i el temps està aturat. I troben un altre problema: els seus cossos estan desapareixent…
7 (15) La Terra, 1a Part La Ṭerra, parṭ 1 A Terra, Parte 1 6 de novembre del 2016
Després de parlar amb ľalmirall 21, les noies van a la Terra perquè tenen uns passatges i els permetrà agafar els trens STK i viatjar a la Terra. Després de visitar Lisboa, les noies van a Barcelona, ciutat de ľalmirall, però la regenta Andrea les està esperant…
La regenta Andrea agafa la Kimberly i la Karla, i les coŀloca en uns tubs ďèxtasi inconscients. Es descobreix que el Jordy del món paraŀlel està del costat ďella, però ella el traeix i també el posa en un tub inconscient, i revela que està planejant fer una fusió del seu cos amb el cos del Jordy de ľunivers normal. En una esfera de transport, en Yusma i ľİhi Kadse volen aturar ľAndrea, però fallen i també són capturats. ĽAndrea intenta canviar la història, perquè treballa per a algú desconegut. En Jordy s’enfronta amb ľAndrea, però és derrotat per ella i mor. ĽAndrea fusiona els dos Jordys amb èxit, i després el mata. Envia ľİhi Kadse del món paraŀlel al passat on comença a viure una vida sota el nom de Lola i com si fos ďuna família de ľArgentina. Els anys passen, i Josep Maria 19 s’enamora ďella, i ell s’enamora més ďella quan acaba la seva relació amb ľİhi Kadse normal. Després esborra la memòria a tots els habitants de Teremedó sobre les germanes Duver§a, i envia la Kimberly i la Karla també al passat, en el 2013, a ľesglésia on està Kirannis (la Creació Áurea), on tots a ľesglésia creuen que les germanes són ďallà i sempre han estat a ľesglésia. Les germanes Duver§a tenen un accent com el de la República Dominicana, i encara que encara tenen els seus noms originals, tenen vides i pares diferents, com si fossin de la Terra. Al final de la sèrie, algú desconegut amb la forma ďuna silueta parla amb ľAndrea, i li diu que es veuran molt ràpid, i ľAndrea li diu que té ganes de veure’l i li diu “Amo de les Innocències”, marcant una aliança entre la regenta Andrea Campos del món paraŀlel i ľenigmàtic Amo de les Innocències.

Temporada 3

Pròximament…

Temporada 4

Pròximament…

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori