FANDOM

La Carla és un personatge de ľunivers estès de Planetes. És humana.

Món real, la veritable

La veritable Carla només apareix a Planetes 3. És una noia que anava a la mateixa escola que en Josep Maria #, un curs més gran que ell. Al capítol 6 de la tercera temporada (Noi en cos de noia) en Josep Maria 13 s’estava escanejant al superordinador del coŀlegi, va haver un problema (va sortir fum) i la Carla va anar a veure què passava. Llavors ella va ser absorbida per ľescàner i va sortir el 13 en el cos de la Carla i la Carla en el cos del 13. Quan tot s’arregla li esborren la memòria (encara que la recupera i la hi tornen a esborrar) però una còpia ďella es queda a la FEF 07.

Còpia alternativa

Aparició a Planetes Mata 2

Només apareix en un capítol de la temporada 4 (a la segona part), però té poc protagonisme ja que apareix juntament amb el 0 a la nau FEF 07.

Aparició a Planetes 3

Després de quedar-se una còpia a la FEF 07, la Carla i el 0 comencen una relació el 2009, i el 18 ďabril del 2010 es casen. Des que entra a la FEF (2008) fins al 2009 té el rang de tinent, i a partir del 2009 és ascendida a tinent comandant. Al final de la sèrie ella i el 0 tenen un fill: Franny, que neix el gener del 2011.

Aparició a SèrieStar4

Només apareix quan es mostra un possible futur dels personatges: el fill de la Carla i el 0, Franny, es casa amb la Винкс-Melins (una noia del limbe que es va perdre i finalment va ser recuperada) i té dos fills. Deixa la FEF el 2050 amb 55 anys per estar més amb la seva família, i gairebé no apareix en les temporades 6-16.

Món paraŀlel

La Carla al món paraŀlel és una rebel humana però de part dels teremedosians (Unió Teremedovulcaniana), parella del 0. Assassinada el 2009 per un klingon, la còpia del klingon que va signar el tractat en la FEF (2008-2009).

Personatges de Planetes