FANDOM

Ann

ĽAnn de gran.

ĽAnn MacGregor Meriwether és un personatge de ľunivers estès de Planetes. És filla de la Lee (humana que va ser rejovenida) i en Duman (un ésser del limbe).

Aparició a Planetes Mata 2

Només apareix en un capítol de la temporada 4 (a la segona part), però té poc protagonisme ja que apareix juntament amb en Pumiky a la nau FEF 07.

Aparició a Planetes 3

Apareix cap al final de la temporada 6 (el seu naixement) i fins a última. Al capítol 11 de la temporada 6 (Dona rejovenida) una dona de 85 anys anomenada Lee va ser rejovenida als 14 anys. Va estar un temps a la FEF 07, però en un capítol més endavant abans de decidir marxar queda embarassada per culpa ďen Duman, un personatge del Winx Club al limbe que va ser materialitzat. Al capítol 22 de la temporada 6 (Canvi ďalferes), just abans de marxar i quan en Josep Maria 14 li torna el seu antic aspecte, la Lee dóna a llum una filla: Ann, que creix amb la màquina de ľedat fins als 10 anys. Aquesta ràpidament s’enamora ďen Pumiky i en Pumiky ďella. ĽAnn durant la sèrie té el rang de tinent i cap de seguretat.

Aparició a SèrieStar4

Apareix quan surt un possible futur, on va en la nau FEF 09 amb en Pumiky. El 2044, durant la Tercera Guerra Mundial, es perd en un vòrtex temporal i és donada per morta.

Però en realitat no mor, sinó que va a parar a ľany 2266 en un planeta anomenat Portal. Allà és trobat per una nau del segle XXIII, ľUSS Enterprise (NCC-1701), i al final es queda al planeta Portal controlant els viatges en el temps (ja que al planeta Portal hi ha un ésser molt poderós anomenat Guardià de ľEternitat que fa possible els viatges en el temps).

Altres dades

  • En el món paraŀlel ľAnn no existeix (no ha nascut) perquè els seus pares mai es van trobar, i només hi ha un Duman, que alhora és irreal.
  • ĽAnn és filla ďun canviant del limbe (món del Winx Club) i ďuna dona rejovenida (Lee). De nadó va passar a 10 anys amb la màquina de ľedat, juntament amb la Lee. Té una mica de poders de canviar de forma, però molt limitats (ha de mantenir el mateix sexe, la mateixa raça i la mateixa edat).
  • És un personatge de Planetes que també apareix en Star Trek.
Personatges de Planetes