FANDOM

Andrea

ĽAndrea.

ĽAndrea Campos Mir és un personatge de ľunivers estès de Planetes. És una terrana del món paraŀlel. Té el rang de Regenta del territori Espinya.

Historia

ĽAndrea Campos Mir va néixer el 3 ďabril del 1995, a Barcelona, Catalunya, Aliança Occidental, la Terra (Imperi Terrà). ĽAndrea era una terrana rebel des que la seva família va morir per causes desconegudes. Disfressada com una alumna normal, ľAndrea va començar anar a escola “Els Dimonis de ľInfern” a Barcelona (la contrapart de ľescola del Josep Maria original), amb la Clàudia Kacely com la seva parella. Més tard, en Yusma i ľİhi Kadse van venir a aquesta escola, i en Yusma va abusar dels seus poders teremedosians per aconseguir el que volgués.

ĽAndrea va trobar un noi que no era de la Terra, i ľAndrea el va enganyar, fent-se passar per la seva xicota. ĽAndrea va descobrir que el seu cos és de la Terra, però quan ell era un bebè gairebé va morir, però una espècie alienígena li va concedir poders psicoquinètics perquè pogués sobreviure. Aquesta espècie es diu Thasians, del planeta Thasus. Quan ľAndrea va obtenir tota la informació necessària, es va desfer ďell.

En algun moment, ľAndrea es va convertir en regenta ďEspinya. Ella va destruir ľescola “Els Dimonis de ľInfern”, amb diverses traïcions, i va matar tots els nois i noies que havien estat els seus socis, enverinant-los després ďun petó. Més tard, la versió jove de la Selena Gomez que estava a ľunivers principal sota el nom fals Paula İnfanten, recupera la memòria esborrada per ľİhi Kadse de ľunivers principal sobre la seva identitat i torna al seu món per restaurar la història. La FEF 07 va al món paraŀlel per perseguir-la i acaben en una lluita contra la rebeŀlió que havia format ľAndrea, i van a Castelldefels (que sembla ľEdat Mitjana amb guillotines). Els oficials de la FEF van trobar la Sandra López i van creure que podria salvar-los, però es revela que la Sandra és la parella de ľAndrea. No obstant això, la Sandra els ajuda i traeix ľAndrea, i es revela que la Selena (jove) és també parella de ľAndrea en secret. ĽAndrea descobreix que la Sandra la vol trair i la mata. Llavors més oficials de la FEF vénen i comencen un tiroteig, i s’escapen. I en Josep Maria roba la esfera de transport del cos de la Sandra a la butxaca. Però la Sandra havia alterat ľhelicòpter de ľAndrea, i quan ľAndrea es prepara per seguir els oficials de la FEF (que havien escapat), el seu helicòpter s’estavella al mar, i els oficials de la FEF capturen i empresonen la Selena a Teremedó (de ľunivers principal).

A la peŀlícula Planetes V: El teu nom a la Terra, feia temps que el 20 estava veient ľAndrea a la seva universitat, però veia que alguna cosa no era del tot correcta. El 20 sospitava sempre que aquesta Andrea era la regenta del món paraŀlel, i la normal està presonera per la regenta en algun lloc desconegut. ĽAnn descobreix que la regenta, que creien tots que havia mort amb el seu helicòpter, ďalguna manera va aconseguir escapar amb vida i ara està fent la vida del seu doble a la Terra del món normal, per treure’n informació sobre el 20 i la FEF, i a més possiblement treballa en el grup de la Creació Àuria i ďen Yusma, i podria ser una de les noies ďen Yusma. Més tard, Teremedó informa que la Selena del món paraŀlel que era presonera a Bàrcinon, ha estat assassinada per ľAndrea, perquè ella pensava que era una amenaça pels seus plans. Mentrestant, ľAndrea li va dir al 20 que una noia de ľantiga escola on el 20 anava amb ľAndrea de debò, que es diu Marina, també estudia a la universitat del 20, però ell no la troba enlloc. Podria ser una mentida de ľAndrea per fer que el 20 vulgui trobar la Marina i ja no es preocupi pel que faci ella. Més tard es descobreix que és un filtre de percepció, i la Marina no va existir mai. Després es descobreix que la Lina i tots els seus companys que van estar amb ell a Tèkoda han perdut la seva memòria, com la Lauryn, la China i la Kimberly. El 20 pensa que tots els seus companys també deixaran ďexistir, però ľAndrea diu que el que va dir ľÈrika sobre la pèrdua de memòria és fals, i també diu que ella ja no pertany a la coŀlecció de noies ďen Yusma. Els oficials de la 09 han perdut la Lina com a comandant i primera oficial, i per això el 20 decideix ascendir en Pumiky a comandant i primer oficial de la 09. Uns mesos més tard, ľAnn descobreix que els atacs terroristes a la Terra són organitzats per la regenta Andrea, i tots aquests atacs terroristes també succeeixen als planetes de la FEF o als altres planetes que els ajuden. Però no hi ha atacs a Teremedó, i no se’n sap el motiu. El 21 ja ho sabia, i diu que el planeta Teremedó està inestable, i diu que no sap quant de temps la FEF durarà.

A la peŀlícula Planetes VI: Sol en un món normal, Vulcà, Gòbola i tot el sistema Talos són destruïts pel nou enemic de la peŀlícula, que s’ha aliat amb ľAndrea i aconsegueixen derrocar la Flota Esteŀlar de la Federació. Sense la FEF, en Josep Maria 22/23 només té com a suport la nau FEF 07, sota el comandament del capità 0, germà de ľantic almirall de la Terra. Però sense la protecció dels amics que tenien, els antics oficials de la Flota Esteŀlar de la Federació es troben en un carreró sense sortida, i han ďevitar que ľAndrea i la seva nova parella activin una màquina que destruirà Teremedó. A més, els enemics s’aliaran amb ľenemic teremedosià ďen Josep Maria 22/23, ľAlxy Frankz, qui els ajudarà malgrat que es destruirà el seu propi planeta.

Galeria

Personatges de Planetes