FANDOM

Alxy Frankz és un personatge de ľunivers estès de Planetes. És teremedosià, i és ľenemic ďen Josep Maria.

Apareix per primera vegada a la peŀlícula Planetes II: El director del muntatge. Apareix una versió ďell de ľany 2010 i una versió de ľany 2020. En un futur ďuna línia temporal alternativa, ľany 2020 en Josep Maria 24 porta una vida bastant desagradable. Quan intenta canviar la història viatjant a ľany 2010, ľAlxy Frankz també viatja enrere en el temps al 2010 i es troba amb la seva versió deu anys més jove. Després ďuna lluita, ľAlxy Frankz del futur desapareix, i el del present se’n va al seu amagatall. En Josep Maria 14 creu que ľAlxy Frankz del futur ha desaparegut perquè la història ha estat corregida.

A la peŀlícula Planetes VI: Sol en un món normal, torna com un dels antagonistes. ĽAlxy Frankz s’alia amb la regenta Andrea del món paraŀlel per lluitar contra el seu enemic, en Josep Maria 22 i els seus amics de ľantiga Flota Esteŀlar de la Federació. La regenta Andrea destrueix tots els planetes que ajudaven en Josep Maria 22 i crea una màquina que destruirà Teremedó. Tanmateix, ľAlxy Frankz està ďacord amb ella encara que es destrueixi el seu planeta. ĽAndrea fa una aliança amb ľAmo de les Innocències, que més tard es revela que és el propi Alxy Frankz del futur alternatiu que no ha desaparegut, simplement després de la seva derrota es va teletransportar i ningú en va saber res més. ĽAlxy Frankz del futur alternatiu, ara amb uns trenta anys, intenta vèncer el seu enemic i apoderar-se de Teremedó, i destrueix alguns astres que orbiten Teremedó fent que un terç de la població teremedosiana mori. Teremedó acaba rendint-se a ell i a la Terra, sembla que en Josep Maria 23 acabarà vivint la vida desagradable del futur alternatiu ďon prové ľAlxy Frankz més gran… Podrà en Josep Maria 23 enfrontar-se contra dos versions del malvat Alxy Frankz?

Personatges de Planetes