FANDOM

Alexandra

ĽAlexandra.

Alexandra Sierra Ramírez és un personatge de ľunivers estès de Planetes. És una sirena del limbe que va ser materialitzada al món real, i viu una vida com una noia de la República Dominicana. Va utilitzar una dona de ľesglésia de la Lorena que estava sola, i li va crear una família on ella seria la seva mare, un filtre de percepció seria el seu pare i un altre filtre de percepció seria el seu germà Antony. Aquests personatges que ľAlexandra va crear, la gent pensa que són reals, i la Lorena es va enamorar de ľAntony impedint una relació amb en Josep Maria #. Posteriorment, els records de la vida anterior de ľAlexandra van ser esborrats de la seva ment, i ľAlexandra creu que és una noia normal humana. I li van programar que quan ella tingués algun record de la seva vida anterior com a sirena, sigui quin sigui, el seu cap explotarà i ella morirà. Per això la FEF no pot fer res.

ĽAlexandra ve de la sèrie Les Sirenes de Mako. Originalment té una germana anomenada Lyla, que va ser protagonista de la sèrie durant la primera temporada. La Lyla va ser materialitzada per ľİhi Kadse i actualment està a la nau FEF 09. Les sirenes poden viure una vida com a humanes, però als 10 segons després de tocar ľaigua, es converteixen en una sirena. També tenen ľenllaç de sirena amb un home, això significa que quan es connecten amb un home humà, ľhome sent atracció cap a la sirena, després comença a tenir poders i finalment es converteix en un tritó. Ľany 2014, en Josep Maria 19 va sofrir ľencanteri de ľenllaç de sirena amb ľAlexandra, però va aconseguir trencar ľencanteri abans de convertir-se en un tritó, que es convertiria en un personatge irreal. Posteriorment, ľany 2015, un noi de ľesglésia, Taison, sembla que té ľenllaç de sirena amb ľAlexandra, i podria convertir-se en un tritó, personatge irreal. La FEF ha ďevitar-ho. Això apareix a les peŀlícules Planetes IV: Ľenergia de ľunivers i Planetes V: El teu nom a la Terra.

Personatges de Planetes

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori