FANDOM

Tanabe.jpg

La Tanabe.

ĽAi Tanabe és la segona protagonista de Planetes (anime) i la primera a aparèixer. Ella és el membre més recent de la secció de deixalles. Ella és la filla adoptada ďun líder de banda de metall convertit en enginyer i ďuna mestra ďescola primària. La Tanabe no va parlar fins als tres anys ďedat. Ella és brillant i sincera, però sobretot insegura de si mateixa. Com nouvinguda a ľespai, la secció de deixalles i ďactivitat extravehicular, tot alhora, ella ha ďaprendre a poc a poc adaptar-se a tots els altres. Ella creu que ľamor, o “ai” (possiblement un joc de paraules amb el seu nom perquè és la paraula japonesa per ľamor) és la solució per a cada problema. Amable i dolça, ella està disposada a fer gairebé qualsevol cosa per ajudar a altres. No obstant això, té un esperit enemic.

Inicialment tindrà una relació ďantipatia amb en Hachimaki, amb el qual no està ďacord en res, però al final succeirà tot el contrari, quan en Hachimaki se n’adona que cada un té un gran afecte per ľaltre. Al principi és reservada, cautelosa, tímida, però acabarà sent molt decidida a dur a terme el que es proposa, recorrent a la seva idea que ľamor ho arregla tot, que sense amor ningú podria existir, i que ningú vol viure ni morir sol. Al final de la història, en ser atacada la nau Von Braun per uns terroristes, anomenats “Front de Defensa de ľEspai”, la Tanabe sofreix una hipòxia per falta ďaire en el seu vestit i les seves funcions motrius es veuen molt afectades, però acabarà recuperant-se. Jugant a un joc de paraules amb en Hachimaki, a aquest li toca una paraula que comença per “cas-”, a la qual respon “casem-nos”.

No surt en ľunivers estès.

Personatges de Planetes

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori