FANDOM

En Meganat 0 Agrokak Peñad Koñat 0, conegut com 0, és un personatge de ľunivers estès de Planetes. És teremedosià, com el seu germà.

Història

El 0 va néixer el 0 de gener del 2015 a Bàrcinon, Teremedó. Va viure separat del seu germà, i els seus pares no saben que existeix. No obstant això, ajudava el seu germà quan estava a Tèkoda, ja que ell sí sabia que existeix. Més tard, amb ľarribada de la nau de Talos el 2006, el 0 ajuda en Josep Maria 11 i a la seva nova xicota İhi Kadse.

El 2007, el 0 s’uneix a la Flota Esteŀlar de la Federació. Encara que al principi en Josep Maria va convertir el 0 i ľİhi en alferes, quan en Josep Maria recupera la Flota Esteŀlar de la Federació el 2007, ell ràpidament és ascendit a pilot (actual tinent comandant), i ľİhi a comandant. Una mica més endavant, el 2008, Talos entra a la FEF i ľalmirall Edward ascendeix en Josep Maria 12 a almirall. Llavors, quan en Josep Maria 12 va inaugurar la nau FEF 07, ascendeix ľİhi a capitana i el 0 com a comandant de la nau FEF 07, ja que en Josep Maria 12 era almirall de la Terra a la FEF.

Quan en Josep Maria 13 coneix la Carla De la Roja Claramunt i ella comença a involucrar-se amb la FEF, el 0 va quedar enamorat ďella quan la va veure per primera vegada. Quan es va crear una còpia ďella, el 0 va aconseguir sortir amb ella, i van ser parella durant un temps. Al maig del 2010, el 0 finalment es casa amb la còpia de la Carla, i al gener del 2011 ells tenen un fill, a qui li posen de nom Franny.

El 0 és bastant graciós arribant a fer bastants bromes inadequades. En una ocasió va fer una broma inadequada i, amb la petició de ľİhi, ľalmirall Josep Maria 14 va degradar el 0 a tinent comandant, i la seva posició va ser reemplaçada per en Deirdar, un gobolià. Aquest mor per un atac dels súlibans i el 0 torna a ser ascendit per en Josep Maria 15 a comandant.

Ľany 2012, amb el problema de ľÈrika, el 0 va anar a la casa de ľErika a la Terra per veure què hi havia, i va quedar sota el control de ľÈrika sent un “Sequoia” fins a ľany 2014, que va ser rescatat gràcies a la Creació Àuria. Més tard, quan es va inaugurar la nau FEF 09 el 2015, el 0 va passar a ser capità de la nau FEF 07 juntament amb la Carla com a comandant i la resta de la tripulació es va traslladar a la nova 09. El 0, a més de la Carla (i ďen Franny), té també a la 07 dues persones noves com a membres de la tripulació que serveixen sota les seves ordres: en Ruttito i la Maray, ja que feia poc temps ells havien tornat a la FEF.

El 2016, quan ľİhi ha acabat la seva relació amb en Josep Maria 20 com a parella i ha perdut la memòria sobre la FEF i tots ells, quedant a la Terra com una noia normal, ara el 0 ajudarà el seu germà a refer la seva vida. Va ser el 0 qui va descobrir que ľAlexandra és una sirena, i també ajudarà en Josep Maria 21 a buscar la Lauryn McClain. Però el 0 espera que la Creació Àuria o la Regenta Andrea no destrueixin la FEF ni enfonsin la vida del seu germà. En Josep Maria 21 i tota la FEF podran guanyar? No se’n sap gens del que passarà…

Línia temporal sense alterar

Mostrant-se les etapes de la vida del 0 i ďen Josep Maria, es veu que el fill del 0 i la Carla, Franny, es casa amb la Винкс-Melins (una noia del limbe que es va perdre i finalment va ser recuperada) i té dos fills. Deixa la FEF el 2050 amb 55 anys per estar més amb la seva família, però ajuda algunes vegades el seu germà.

Món paraŀlel

El 0 al món paraŀlel és un rebel teremedosià que volia matar tots els terrans (humans). Era parella de la Carla del món paraŀlel. El 0 i la Carla moren en el 2009 estavellant-se en una llançadora.

Personatges de Planetes

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori